سبد خرید
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

پرسش و پاسخ

آیا امکان ویرایش مشخصات کاربری و ایمیل من وجود دارد؟

شما می‏‌توانید مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید. برای این کار باید با وارد کردن پست الکترونیکی و کلمه عبور، وارد حساب کاربری خود بشوید، سپس با کلیک روی گزینه "پروفایل من" به صفحه‏‌ای منتقل می‏‌شوید که در بخش "اطلاعات کاربر" امکان "ویرایش اطلاعات" وجود دارد.

چرا با وجود درخواست من برای تغییر رمز حساب کاربری، لینک آن برای من ایمیل نشده است؟

لطفاً ایمیل‌های اسپم(spam) خود را چک کنید. به ویژه ایمیل‌های ارسال شده به حساب‏‌های کاربری gmail گاهی spam می‌شوند. توجه داشته باشید که link تغییر رمز برای شما ارسال می‏‌شود نه خود رمز.

آیا می‌‏توانم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی داشته باشم؟

برای دسترسی به اطلاعات خریدهای قبلی، باید با حساب کاربری خود وارد شوید، سپس روی گزینه "سفارشات من" کلیک کنید تا سوابق خرید شما نشان داده ‏شود.

آیا برای خرید از پارس آبیار، حتما باید در سایت عضو باشم؟

بله، با این که بدون وارد شدن به سایت می‏‌توانید یک کالا را به سبد خرید اضافه کنید، اما برای انجام مراحل بعدی خرید و ثبت سفارش باید با حساب کاربری خود وارد سایت شده و یا در هنگام خرید، عضویت خود را تکمیل کنید.

آیا در تمام ساعات شبانه روز می‌توانم سفارش خود را ثبت کنم؟

شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید.

از وضعیت سفارشی که ثبت کرده‏‌ام، چگونه می‌‏توانم مطلع شوم؟

از طریق کد پیگیری سفارش که بعد از خرید در اختیار شما قرار میگیرد. پارس آبیار در تمامی مراحل در کنار شماست. شما پس از ثبت سفارش می توانید به صفحه “حساب من” مراجعه کنید و مراحل سفارش خود را مشاهده کنید. همچنین در صفحه “پیگیری سفارش” با وارد کردن شماره سفارش می توانید مراحل پردازش سفارش خود را در لحظه مشاهده کنید. در ضمن تمامی مراحل آماده سازی ارسال سفارش از طریق پیامک به شما اطلاع رسانی می گردد.

می‏‌توانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟

بله، اما به منظور تسریع فرایند پردازش و ارسال سفارش و نیز کاهش امکان بروز خطا در ثبت سفارش، مشتریان محترم بهتر است سفارش خود را اینترنتی ثبت کنند.

حریم خصوصی و اطلاعات من در پارس آبیار چگونه است ؟

در پارس آبیار در تلاشیم علاوه بر کمترین ذخیره اطلاعات در حفظ آن کوشا باشیم. شما مراجعه کننده محترم می توانید با مراجعه به صفحه سیاست و حریم خصوصی اطلاعات لازم را کسب کنید

چرا در پارس آبیار محصول خود را بفروشیم؟

در پارس آبیار با توجه به حضور فروشندگان مختلف ایجاد یک فروشگاه متنوع و بزرگ شده که بسیاری از خریداران را جذب خود کرده است و شما نیز در صورتی که محصولی با کیفیت و به قیمت دارید می توایند مشتریان زیادی را داشته باشید

چطور در پارس آبیار خرید کنیم؟

ما در مجموعه پارس آبیار سعی کردیم بهترین تولید کننده ها و فروشنده ها را گرد هم آوریم تا علاوه بر کیفیت با ایجاد فضای رقابتی بتوانید با مقایسه قیمت و کیفیت بهترین خرید را تجربه کنید. پروسه خرید در پارس آبیار کاملا آنلاین می باشد. شما می توانید با مشاهده بخش های مختلف سایت محصول مورد نظر خود را از فروشنده های مختلف پیدا کنید و سفارش خود را ثبت کنید یا اینکه با مراجعه به صفحه لیست فروشگاه ها محصولات فروشگاه های مختلف را مشاهده کنید. پس از ثبت سفارش کارشناس های ما با شما تماس گرفته و پس از مشاوره و تایید شما سفارش را در کمترین زمان ممکن برای شما ارسال می کنند.

می‌‏توانم کالاهایی که موجود نیستند را سفارش بدهم؟

اگر کالایی موجود نبود یا کالای مورد نظر خور را در سایت مشاهده نکرید می توانید با تکمیل فرم تماس آن را با ما در میان بگذارید یا با کارشناس های ما تماس حاصب فرمایید همچنین از طریق پشتیبانی آنلاین نیز می توانید این مسیله را مطرح کنید

شرایط و هزینه ارسال چیست؟

هزینه ارسال کالا بر عهده مشتری می باشد. اما در حال حاضر برای خریدهای بالای ۵۰۰ هزار تومان ارسال رایگان می باشد. همچنبن مرسولات از طریق باربری یا پست تا شهر شما انجام می شود. شایان ذکر می باشد برای کالا ها و سفارشات کم حجم و سبک از طریق پست و در صورت سنگین و حجیم بودن از طریق باربری ارسال می شود

پرداخت وجه کالا چگونه است؟

پس از تایید نهایی شما در حال حاضر وجه به صورت انتقال بانکی(کارت به کارت) از سو شما مشتری محترم انجام می گیرد.

مدت زمان ارسال چقدر است؟

پس از ثبت سفارش کارشناس های فنی ما با شما تماس می گیرند و پس تایید نهایی سفارش و واریز مبلغ سفارش کالای شما آمده و تا یک هفته تحویل شما می گردد.

پشتیبانی در پارس آبیار چگونه است ؟

پارس آبیار همواره در کنار شماست. شما مشتری محترم در صورت داشتن شرایط ذیل می توانید کالای خود را پس از تحویل مرجوع کنید: ۱- شکستگی کالا مورد نظر ۲- مغایرت در برند ارسالی با برند سفارش داده شده ۳- مغایرت سایز ارسالی با سایز سفارش داده شده ۴- اصل نبودن کالا پس مشاهده یکی از موارد فوق با یکی از شماره های ذیل می توانید از ساعت ۸ تا ۲۲تماس گرفته و پس از تایید از طریق همان باربری مرجوع کنید و وجه پرداختی خود را دریافت کنید. ۰۲۱۶۶۳۷۳۹۷۴ ۰۹۲۱۳۳۷۳۹۴۲ ۰۹۳۵۳۳۷۳۹۴۲

خدمات پس از فروش پارس آبیار چگونه است ؟

پارس آبیار همواره در کنار شماست. شما مشتری گرامی پس از تحویل کالا نیز می توانید از مشاوره فنی کارشناسان ما بهره مند شوید در صورتی که در مورد نحوه بهره برداری کالا نصب آن یا نحوه استفاده از آن مشکل دارید می توانید از ساعت ۸ تا ۲۲ با شماره های ذیل تماس حاصل فرمایید: ۰۲۱۶۶۳۷۳۹۷۴ ۰۹۲۱۳۳۷۳۹۴۲ ۰۹۳۵۳۳۷۳۹۴۲

چطور می توانم سفارشم را مرجوع کنم ؟

پارس آبیار همواره در کنار شماست. شما مشتری محترم در صورت داشتن شرایط ذیل می توانید کالای خود را پس از تحویل مرجوع کنید: ۱- مغایرت در برند ارسالی با برند سفارش داده شده ۲- مغایرت سایز ارسالی با سایز سفارش داده شده ۳- اصل نبودن کالا پس مشاهده یکی از موارد فوق با یکی از شماره های ذیل می توانید از ساعت ۸ تا ۲۲تماس گرفته و پس از تایید از طریق همان باربری مرجوع کنید و وجه پرداختی خود را دریافت کنید. ۰۲۱۶۶۳۷۳۹۷۴ ۰۹۲۱۳۳۷۳۹۴۲ ۰۹۳۵۳۳۷۳۹۴۲